• EUR
Το καλάθι μου 0 - €0.00

Συχνές ερωτήσεις

1. Πώς να παρακολουθείτε την παραγγελία μου? 

Μόλις η παραγγελία σας αποστέλλεται, θα σας στείλουμε μια επιστολή αποστολής με τον αριθμό καταδίωξης που μπορείτε να πάρετε για να ελέγξετε τις πληροφορίες λεπτομερειών σχετικά με την επίσημη ιστοσελίδα των σχετικών φορέων.
Σύνδεσμοι παρακολούθησης:
DHL:
www.dhl.com

2. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών?   

-Ζωντανή βοήθεια---24 ώρες Κυριακή - Παρασκευή.
Εάν δεν είμαστε διαθέσιμοι στο διαδίκτυο, παρακαλούμε να μας αφήσετε μήνυμα και θα απαντήσουμε σε 8 ώρες.
-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ---Μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε εμάς
σχετικά με το τι χρειάζεστε, το οποίο θα απαντηθεί εντός 12 ωρών, 48 ωρών τα Σαββατοκύριακα.

3. Μπορώ να αλλ?

Ναι, όλες οι παραγγελίες μπορούν να αλλάξουν εντός 24 ωρών από την αγορά σας, καθώς λαμβάνουμε την επιβεβαίωσή σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

4.Πώς να ακυρώσετε την παραγγελία μου?

Κατανοούμε ότι είναι πολύ σημαντική η δέσμευση να παραγγείλετε ένα φόρεμα για την ειδική σας περίσταση και η πολιτική μας ακύρωσης διατυπώθηκε με αυτό το πνεύμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα φορέματα μας γίνονται στην τάξη. Μόλις αρχίσει η διαδικασία προσαρμογής, τα υλικά δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Λάβετε υπόψη ότι μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, εξακολουθεί να υπάρχει χρόνος να αλλάξετε γνώμη. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην πολιτική ακύρωσης που ακολουθεί παρακάτω.

Πολιτική ακύρωσης

- Οι παραγγελίες που ακυρώνονται εντός 12 ωρών από την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή που αποτελείται από το πλήρες κόστος αποστολής και το 90% της τιμής αγοράς του προϊόντος.
- Οι παραγγελίες που ακυρώνονται εντός 12-24 ωρών από την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή που αποτελείται από το πλήρες κόστος αποστολής και το 80% της τιμής αγοράς του προϊόντος.
- Οι παραγγελίες που ακυρώνονται εντός 24-48 ωρών από την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή που αποτελείται από το πλήρες κόστος αποστολής και το 50% της τιμής αγοράς του προϊόντος.
- Παραγγελίες που ακυρώνονται μετά από 48 ώρες μετά την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή μόνο του πλήρους κόστους αποστολής.
- Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, δεν μπορεί πλέον να ακυρωθεί.

Αν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε συνδεθείτε στο Οι παραγγελίες μου, επιλέξτε τη σειρά με την οποία χρειάζεστε βοήθεια και ακυρώστε την αίτηση. Ή κάντε κλικ στο κουμπί Επικοινωνήστε μαζί μας να προχωρήσει.

Ενέργειες Χρονικά πλαίσια Ποσό που επιστρέφεται
Προϊόν Κόστος αποστολής
Ακύρωση Εντός 12 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας 90% 100%
Εντός 12-24 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας 80% 100%
Εντός 24-48 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας 50% 100%
Πάνω από 48 ώρες, δεν αποστέλλονται κανένας 100%
Η παραγγελία έχει αποσταλεί κανένας κανένας

5. Πότε πρέπει να παραγγείλω?

Συνήθως, θα λάβετε το σχεδιασμένο γαμήλιο φόρεμα σας μέσα σε 12-15 ημέρες αφού επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας. Σας προτείνουμε λοιπόν να κάνετε την παραγγελία σας ένα μήνα πριν την ημερομηνία του γάμου σας για να μας δώσετε περισσότερο χρόνο για να επιβεβαιώσετε, να κάνετε και να στείλετε. Ή, εάν είστε επείγον, μπορούμε επίσης να φτιάξουμε το νυφικό σε μια απαιτούμενη ώρα για εσάς. Αλλά πρέπει να πληρώσετε επιπλέον χρέωση.

6. Πότε μπορώ να πάρω το φόρεμά μου μετά την παραγγελία?

Θα σας στείλουμε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης της παραγγελίας αφού λάβουμε την πληρωμή σας και θα σας ζητήσουμε να επιβεβαιώσετε εκ νέου όλα τα στοιχεία της παραγγελίας σας, συμπεριλαμβανομένου του στυλ παραγγελίας, του χρώματος, του μεγέθους, των λεπτομερειών αποστολής κ.ο.κ. Όταν λάβουμε την επιβεβαίωσή σας, θα αρχίσουμε να φτιάχνουμε το φόρεμά σας, το οποίο θα διαρκέσει περίπου 12-15 εργάσιμες ημέρες (παρακαλώ προσέξτε, 12-15 εργάσιμες ημέρες αποκλείουν κανονικά Σαββατοκύριακα και αργίες). Όταν στέλνουμε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε τον αριθμό παρακολούθησης για να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας προσωπικά.

Όλα τα φορέματα αποστέλλονται από την εταιρία ρητή αέρα, Εκτιμώ χρόνο παράδοσης, ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα σας φτάσει όταν στέλνουμε την παραγγελία σας για να παρακολουθείτε σε συγκεκριμένο ιστότοπο παρακολούθησης στο διαδίκτυο.

7. Το φυσικό φόρεμα είναι το ίδιο με την εικόνα?

το φυσικό φόρεμά μας είναι 90% ομοιότητα σε σχέση με την εικόνα. Το χρώμα έχει επίσης σκίαση χρώματος σε σύγκριση με την εικόνα του φορέματος.

8. Πώς μπορώ να αποφασίσω ποιο μέγεθος θέλετε να παραγγείλετε?

Το διάγραμμα μεγεθών μας είναι ανεξάρτητο. Για να επιλέξετε το καλύτερο μέγεθος για εσάς, ελέγξτε το διάγραμμα μεγέθους στη σελίδα του προϊόντος και ανατρέξτε στις μετρήσεις κάτω από κάθε μέγεθος. Μπορείτε επίσης να ανατρέξετε στον οδηγό μέτρησης για να δείτε πώς να μετρήσετε τον εαυτό σας.
Για να διασφαλίσετε ότι το φόρεμα σας ταιριάζει καλά, προτείνουμε επίσης να επιλέξετε το προσαρμοσμένο μέγεθος, πράγμα που σημαίνει ότι θα φτιάξουμε το φόρεμα με βάση τις ακριβείς μετρήσεις σας.

9. Πώς μπορώ να βρω το μέγεθός μου?

Σας συνιστούμε να λάβετε τις μετρήσεις σας από μια επαγγελματική ραπτική για να εξασφαλίσετε την ακριβή μέτρηση πριν αγοράσετε οποιοδήποτε φόρεμα στο διαδίκτυο. Έχουμε παράσχει το πρότυπο διάγραμμα μεγέθους για να μπορείτε να επιλέξετε από εάν χρειάζεστε ένα τυπικό μέγεθος φόρεμα.

10. Είναι το χρώμα της εικόνας το ίδιο χρώμα με το φόρεμα?

Οι έγχρωμοι χάρτες μας έχουν ρυθμιστεί ώστε να εμφανίζουν χρώμα όσο το δυνατόν πιο κοντά στο χρώμα των πραγματικών υφασμάτων. Ωστόσο, η ανάλυση κάμερας και οι οθόνες υπολογιστών μπορεί να σημαίνουν ότι το χρώμα μπορεί να διαφέρει ελαφρά μεταξύ των φωτογραφιών και του πραγματικού υφάσματος. Τα χρώματα υπόκεινται στα πραγματικά φορέματα που παίρνετε.

11. Πώς μπορώ να δω τις τιμές στον ιστότοπό σας σε διαφορετικά νομίσματα?

Μπορείτε να επιλέξετε να δείτε τις τιμές σε διαφορετικά νομίσματα χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού Νομίσματα στο επάνω μέρος του αριστερού παραθύρου της αρχικής σελίδας μας.

12. Γιατί παρέλειψα να υποβάλω την παραγγελία?

Μερικοί από τους πελάτες μας έδωσαν ανατροφοδότηση για την αποτυχία στην υποβολή της παραγγελίας. Λυπούμαστε πολύ για την ταλαιπωρία που προκαλείται από τη συμφόρηση του δικτύου. Παρακαλούμε να είστε υπομονετικοί ή να επικοινωνείτε απευθείας με τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Μπορεί να μην είμαστε σε θέση να σας απαντήσουμε αμέσως λόγω διαφοράς χρόνου, αλλά θα το κάνουμε το συντομότερο δυνατό.

13. Μπορείτε να κάνετε ένα φόρεμα σύμφωνα με τις εικόνες που σας παρέχουμε?

Μπορούμε να το κάνουμε για τα περισσότερα συνηθισμένα σχέδια. Στείλτε μας τις φωτογραφίες σας με όλες τις προδιαγραφές. Μερικές φορές τα υφάσματα του φόρεμα που ρωτήσατε είναι δύσκολο να βρεθούν, ή οι ειδικές απαιτήσεις περικοπής πέρα από τις ικανότητές μας. Αφού οι ειδικοί σχεδιαστές και οι κομμωτές μας έχουν αναθεωρήσει τις εικόνες, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το αν μπορούμε να το καταφέρουμε.

14. Μπορείτε να φτιάξετε το φόρεμα ακριβώς σύμφωνα με τις εικόνες που στέλνω?

Ναι μπορούμε! Καλωσορίζουμε τις εικόνες σας κάθε στιγμή! Στείλτε μας τις εικόνες του φόρεμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα το εξετάσουμε προσεκτικά και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν. Στη συνέχεια, θα ζητήσουμε μια λογική τιμή, συμπεριλαμβανομένου του κόστους αποστολής.

15. Πώς μπορώ να μετρήσω?

Για το φόρεμα σας ταιριάζει πολύ, προσφέρουμε μια μέθοδο μέτρησης. Όλο το φόρεμα θα γίνει κατά παραγγελία στις ακριβείς μετρήσεις.

16. Χρησιμοποιούνται αυτά τα φορέματα?

Όλα τα εσθήτα και τα προϊόντα που προσφέρουμε είναι καινούργια. Δεν δεχόμαστε ή προσφέρουμε αντικείμενα μεταπώλησης.

'Απλή Αποστολή' Εκτιμώμενο κόστος αποστολής: €0.00