Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψή σας στο Kandiny!
Προσπαθούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία αγορών. Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την παραγγελία σας, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ επικοινωνήστε μαζί μας να ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων εντός 7 ημερών από τη λήψη των στοιχείων σας.
Παρακαλώ σημειώστε ότι δεχόμαστε μόνο τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση - άπλυτα, άπλυτα, αμετάβλητα, άθικτα, καθαρά, απαλλαγμένα από χνούδια και τρίχες και με ετικέτες άθικτες και προσαρτημένες. και δεν μπορούμε να επεξεργαστούμε προϊόντα που επιστρέφονται χωρίς τις προηγούμενες γνώσεις μας.
Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο ή όλα τα μέρη της παραγγελίας σας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη διεύθυνση Επικοινωνήστε μαζί μας και να αποκτήσετε ένα "Επιστροφή προϊόντος" που πρέπει να συμπεριληφθεί στη συσκευασία σας.
Ελαττωματικά, κατεστραμμένα ή εσφαλμένα στοιχεία
Είστε εξουσιοδοτημένοι να λάβετε την πλήρη επιστροφή χρημάτων εάν τα στοιχεία σας είναι ελαττωματικά, κατεστραμμένα ή αποσταθεροποιημένα. Αν πιστεύετε ότι τα αντικείμενα σας έχουν υποστεί ζημιά κατά την παράδοση, πρέπει να λάβετε τεκμήρια αποδείξεων ζημιών από τον μεταφορέα παράδοσης, τα οποία πρέπει να συμπεριληφθούν στο επιστραφέν πακέτο.
Επίπεδα μεγέθους ή συναρμολόγησης
Καθώς όλα τα φορέματά μας είναι ραμμένα και προσαρμοσμένα στο χέρι, το τελειωμένο εσώρουχο μπορεί να ποικίλει κατά περίπου μία ίντσα σε κάθε κατεύθυνση των καθορισμένων μετρήσεων. Για να εξασφαλίσετε ότι το φόρεμά σας θα σας ταιριάζει απόλυτα, οι ράφτες μας έχουν κρατήσει επιπλέον ύφασμα στις ραφές για να επιτρέψουν μικρές τροποποιήσεις.
Απόκλιση μεγέθους
Αν το μέγεθος του φόρεμά σας διαφέρει από τις προδιαγραφές της παραγγελίας σας κατά περισσότερο από μία ίντσα, ενθαρρύνεστε να βρείτε έναν τοπικό προσαρμοστή για να κάνετε προσαρμογές. Στην περίπτωση αυτή, θα σας επιστρέψουμε το 25% της τιμής αγοράς του προϊόντος (εξαιρουμένου του κόστους αποστολής). Σε περίπτωση που επιλέξετε αυτή την επιλογή, παρακαλούμε να θυμάστε να ζητήσετε μια απόδειξη από τον προσαρμοστή σας. Πρέπει να παρέχεται αντίγραφο της απόδειξης προκειμένου να ζητηθεί επιστροφή χρημάτω.
Το στοιχείο είναι το μέγεθος που παραγγείλατε, αλλά δεν ταιριάζει
Παρακαλούμε να καταλάβετε ότι αντικείμενα που δεν ταιριάζουν σωστά αλλά σύμφωνα με τις προδιαγραφές που παραγγείλατε δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλάξουν. Η επιλογή σας είναι να αναζητήσετε μια τοπική υπηρεσία προσαρμογής με δικά σας έξοδα. Λάβετε υπόψη ότι αν οι προδιαγραφές της παραγγελίας σας διαφέρουν πολύ από την τελική αίτηση μεγέθους, ενδέχεται να μην είναι δυνατή η αλλαγή μεγέθους.
Αναντιστοιχία χρώματος
Οι ρυθμίσεις της οθόνης του υπολογιστή σας ενδέχεται να αλλάξουν το χρώμα των εικόνων που εμφανίζονται στην τοποθεσία. Η ελαφριά εκτροπή χρώματος μπορεί να μην σημαίνει ότι το φόρεμα είναι ελαττωματικό ή έχει αποσταλεί λάθος. Ωστόσο, εάν είστε θετικοί ότι λάβατε το στοιχείο σε λάθος χρώμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών για να δείτε εάν είναι δυνατή μια επιστροφή ή επιστροφή χρημάτων.
Στοιχεία που δεν μπορούν να επιστραφούν ή να ανταλλάξουν
1. Δεν υπάρχουν επιστροφές και δεν υπάρχουν ανταλλαγές για εξατομικευμένα αντικείμενα.
2. Δεν υπάρχουν επιστροφές και ανταλλαγές για ευπαθή είδη, σκουλαρίκια (συμπεριλαμβανομένων κοσμημάτων που περιέχουν σκουλαρίκια) και είδη προσωπικής φροντίδας (συμπεριλαμβανομένων εσώρουχων κ.λπ.) για λόγους υγιεινής.
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Κατανοούμε ότι είναι πολύ σημαντική η δέσμευση να παραγγείλετε ένα φόρεμα για την ειδική σας περίσταση και η πολιτική μας ακύρωσης διατυπώθηκε με αυτό το πνεύμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα φορέματα μας γίνονται στην τάξη. Μόλις αρχίσει η διαδικασία προσαρμογής, τα υλικά δεν μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Λάβετε υπόψη ότι μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, εξακολουθεί να υπάρχει χρόνος να αλλάξετε γνώμη. Για λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην πολιτική ακύρωσης που ακολουθεί παρακάτω.
Πολιτική ακύρωσης
- Οι παραγγελίες που ακυρώνονται εντός 12 ωρών από την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή που αποτελείται από το πλήρες κόστος αποστολής και το 90% της τιμής αγοράς του προϊόντος.
- Οι παραγγελίες που ακυρώνονται εντός 12-24 ωρών από την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή που αποτελείται από το πλήρες κόστος αποστολής και το 80% της τιμής αγοράς του προϊόντος.
- Οι παραγγελίες που ακυρώνονται εντός 24-48 ωρών από την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή που αποτελείται από το πλήρες κόστος αποστολής και το 50% της τιμής αγοράς του προϊόντος.
- Παραγγελίες που ακυρώνονται μετά από 48 ώρες μετά την επιβεβαίωση πληρωμής θα είναι επιλέξιμες για μερική επιστροφή μόνο του πλήρους κόστους αποστολής.
- Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, δεν μπορεί πλέον να ακυρωθεί.
Αν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε συνδεθείτε στο Οι παραγγελίες μου, επιλέξτε τη σειρά με την οποία χρειάζεστε βοήθεια και ακυρώστε την αίτηση. Ή κάντε κλικ στο κουμπί Επικοινωνήστε μαζί μας να προχωρήσει.
Ενέργειες | Χρονικά πλαίσια | Amount Refunded | |
Προϊόν | Κόστος αποστολής | ||
Cancellation | εντός 12 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας | 90% | 100% |
Εντός 12-24 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας | 80% | 100% | |
Εντός 24-48 ωρών από την επιβεβαίωση της παραγγελίας | 50% | 100% | |
Πάνω από 48 ώρες, δεν αποστέλλονται | κανένας | 100% | |
Η παραγγελία έχει αποσταλεί | κανένας | κανένας |
Διαδικασία επιστροφής
1. Υποβάλετε αίτημα επιστροφής στη διεύθυνση Επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών εντός 7 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας.Παρακαλούμε να συμπεριλάβετε μια επεξήγηση και φωτογραφίες που να δηλώνουν το λόγο για την επιστροφή σας.
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε τις επιστροφές χωρίς προηγούμενη έγκριση από την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
2. Μόλις η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών εγκρίνει το αίτημά σας, θα σας προσφέρουμε μια διεύθυνση επιστροφής, καθώς και μια φόρμα επιστροφής προϊόντων που πρέπει να συμπληρωθεί και να συμπεριληφθεί μαζί με την επιστροφή σας. Στείλτε τα αντικείμενα μέσω του τοπικού ταχυδρομείου σας εντός 3-5 εργάσιμων ημερών από τη λήψη της φόρμας επιστροφής. Παρακαλούμε ΜΗΝ χρησιμοποιείτε ταχεία ταχυμεταφορά όπως UPS, DHL ή FedEx. η κανονική οικονομική υπηρεσία ταχυδρομείου θα ήταν μια χαρά. Διατηρήστε τον αριθμό παρακολούθησης ασφαλή.
3.Όλα τα στοιχεία επιστροφής θα περάσουν από επιθεωρήσεις. Θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων όταν επιβεβαιώσουμε ότι το προϊόν έχει τα προβλήματα που αναφέρατε. Μόλις η επιστροφή γίνει από εμάς, συνήθως απαιτούνται 10-15 εργάσιμες ημέρες για να πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό σας, ανάλογα με την τράπεζά σας ή την πληρωμή σας υπηρεσία. Η τράπεζά σας ή η υπηρεσία πληρωμών μπορεί να επιβάλει μια μικρή χρέωση συναλλαγής.
Όλες οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα επιστρέφονται μόνο στην αρχική πιστωτική κάρτα.
Παρακαλώ σημειώστε: διατηρούμε το δικαίωμα να μην επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων αν επιστραφούν σε απαράδεκτη κατάσταση.
'Απλή Αποστολή' Εκτιμώμενο κόστος αποστολής: €0.00